Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Help Center

 

Bestellen, verzenden en retourneren
Wat moet ik doen als mijn pakket vertraging heeft?
De termijn waarop wij orders verwerken en versturen is gegarandeerd. Helaas is de levering via de pakketdienst dat niet. In de praktijk worden 97% van de pakketten op tijd afgeleverd maar dat houdt nog steeds in dan drie op de honderd pakketten niet ...
Wanneer ontvang ik een trackingcode van mijn bestelling?
Zodra wij het label aanmaken, ontvang je per e-mail een trackingcode. Pas wanneer het pakket een ingangsscan heeft gehad op het depot wordt die code actief. Je ontvangt daarna nog verschillende mails om je op de hoogte te houden van het verloop. Heb...
Wat als ik maar een gedeelte van mijn order ontvangen heb?
In sommige gevallen is een order te groot om en één pakket te versturen. In dit geval verpakken wij in meerdere dozen en zijn er dus meerdere trackingcodes. Het kan in zo’n geval zijn dat een of meer van de verstuurde pakketten vertraag zijn terwijl ...
Wat als ik niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen heb?
Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het zijn dat een bestelling incompleet bij je aankomt. Dat kan zijn doordat er onderweg een product verloren is geraakt of omdat wij bij het picken / verpakken van de order een fout hebben gemaakt. Wij noemen dit een...
Wat als ik een artikel beschadigd ontvang?
Hoewel we altijd met de grootste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een product onderweg schade oploopt. Bijvoorbeeld een spiegel die in het pakket breekt of een fles olie die barst. Dien in zo’n geval zo snel mogelijk een ticket in. Vermeld om welk...
Hoe werken de orderstatussen in mijn account?
Om duidelijk te maken hoe het je order vergaat, werken we met verschillende orderstatussen: Open: deze status krijg je order direct na het plaatsen. In het geval van een iDEAL-betaling blijft deze status tot je de betaling succesvol hebt afgerond. ...
Kan ik telefonisch een order doorgeven?
Nee, we kunnen telefonisch helaas geen orders aannemen. We vinden het belangrijk om telefonisch bereikbaar te blijven voor inhoudelijke vragen. Het invoeren van orders per telefoon neemt daarvoor te veel tijd in beslag en is bovendien foutgevoelig. ...
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
De retourtermijn die we hanteren is 100 dagen. Binnen deze periode mag je een product gewoon retouren sturen mits het in goede staat is. Dat wil zeggen dat wij het nog als nieuw kunnen verkopen. Een geopende verpakking is geen probleem. Voor beschadigde...
Hoe lang duurt het voor een retour verwerkt is?
Het kan enkele dagen duren voordat het pakket bij ons aankomt. Daarna gaan wij de zending controleren en verwerken. Dit duurt maximaal twee werkdagen voor reguliere retouren. Dan ontvang je een creditnota. Die storten we eens per week terug dus dat kan...
Kan ik een product omruilen?
Nee, we ruilen producten niet om. Hier hebben we twee redenen voor: Het neemt meer tijd in beslag. We moeten namelijk wachten tot een product bij ons retour is gekomen, verwerkt is, het nieuwe product verstuurd is en bij jou aankomt. Het is minder...
View all
Assortiment en levertijd
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
In de zoekresultaten en in de categorieën kun je zien of een product op voorraad is door er met de muis overheen te gaan. Zie je een bestelknop? Dan is het product op voorraad. Op de productpagina zelf zie je naast de bestelknop ook een melding rechtsboven...
Hoe kan ik de levertijd van een product zien?
Als een product onverhoopt niet op voorraad is, wordt op de productpagina een verwachte leverweek weergegeven. Deze informatie is altijd up-to-date en rechtstreeks gekoppeld aan ons inkoopsysteem. Hier kun je twee verschillende statussen zien: Dit...
Waarom duurt het soms lang voordat een product weer op voorraad is?
Sommige artikelen kopen wij binnen Europa in. De levertijd is dan enkele dagen mits de leverancier het op voorraad heeft. Producten vanuit Azië kennen vaak een levertijd van enkele maanden. We hebben met veel verschillende factoren te maken: Vraag...
Hoe werkt de voorraad update?
Als een product niet op voorraad is, bieden we de mogelijkheid om je aan te melden voor een voorraad update. Dan sturen we je een e-mail zodra het product weer beschikbaar is. Je kan het dan eventueel zelf aan een order toevoegen. Let op: een voorraad...
Hoe betrouwbaar is de voorraadstatus in jullie dealerportal?
Op de 1.000 orderregels die we uitleveren komen minder dan twee voorraadfouten voor. Daarmee is de status die wordt weergegeven zeer betrouwbaar. Toch kan het altijd voorkomen dat er een voorraadfout ontstaat en dat we je order niet volledig uit kunnen...
Is een product voor mij gereserveerd als het in mijn winkelwagen staat?
Nee, producten in je winkelwagen zijn niet voor jou gereserveerd. Pas wanneer je de order succesvol hebt afgerond, worden de producten voor jou gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat je een artikel in je winkelwagen plaatst wat vervolgens...
Kan het zijn dat dit product ergens anders goedkoper is?
Ja, dat kan. Maar vaak kunnen we daar iets aan doen of we kunnen het uitleggen.
View all
Financieel en administratief
Wat moet ik doen als mijn iDEAL-betaling is mislukt?
Als je een order plaatst maar de betaling niet afrondt, blijven deze artikelen voor je gereserveerd tot de order geannuleerd wordt. Dit kan in geval van storing direct of als de betaling open blijft staan pas na 15 minuten. Als je het laatste artikel...
Hoe kan ik een kopie-factuur opvragen?
De makkelijkste manier om een kopie-factuur op te vragen is via een ticket. Vermeld het bedrag, de datum, het ordernummer of factuurnummer zodat we weten welke factuur we toe moeten sturen. Deze ontvang je dan op korte termijn per e-mail.
View all
Vragen over producten
Is het mogelijk om losse onderdelen te bestellen van de Akrapovic-uitlaat?
Ja, dat is mogelijk. We hebben deze onderdelen echter niet op voorraad maar moeten deze speciaal bestellen bij Akrapovic in Slovenië. Houdt er rekening mee dat de levertijd daarom meestal 2-4 weken is, afhankelijk van de voorraad daar. Onderdelen bestellen...
Wat is de steekmaat van de montagegaten van de remklauw OEM Piaggio / Vespa (461045)?
De steekmaat (hart op hart gemeten) van de montagegaten is ± 26,6mm
Zijn de knipperlichten Zip (067019) met flow-effect?
Nee, dit zijn gewone knipperlichten. Het flow-effect noemen wij sequentieel (SQ) en kun je vinden door te zoeken naar "knipperlicht SQ".
Hoeveel stuks bevat (080172) benzineklemmetjes?
Dit artikel is per stuk verpakt. Bij één keer dit artikelnummer bestellen ontvang je dus één klemmetje. Als een artikelnummer een omverpakking betreft (dus één keer artikelnummer bestellen zijn 10 of 12 stuks) dan staat dat in de titel van het product...
View all