Wat moet ik doen als mijn pakket vertraging heeft?
De termijn waarop wij orders verwerken en versturen is gegarandeerd. Helaas is de levering via de pakketdienst dat niet. In de praktijk worden 97% van de pakketten op tijd afgeleverd maar dat houdt nog steeds in dan drie op de honderd pakketten niet op tijd afgeleverd worden. Dit kan ook jouw pakket zijn. Houdt hier rekening mee wanneer je bestelt en afspraken maakt met klanten. Bestel niet altijd op het laatste moment en hou een slag om de arm indien er vertraging is.
- Is je pakket minder dan 72 uur vertraagd? Wacht nog even af. Wij kunnen nog geen melding maken bij DPD en de kans is groot dat het pakket alsnog afgeleverd wordt.
- Is je pakket meer dan 72 uur vertraagd? Neem dan contact met ons op door een ticket in te dienen. Wij zullen bij DPD vragen om het pakket alsnog zo snel mogelijk in uitlevering mee te nemen.
Als er producten in het pakket zitten die je met spoed nodig hebt, kun je er voor kiezen om deze opnieuw te bestellen. De kans is groot dan deze dan gewoon op tijd geleverd worden. Komt je eerstbestelde pakket alsnog binnen? Dan kunnen wij de dubbele onderdelen retour nemen.
Let op: zonder ticket kunnen wij geen vragen over je pakket beantwoorden. Dien dus altijd een ticket in bij vragen. Communicatie verloopt ook via het ticket zodat je altijd up-to-date bent en we goed het overzicht kunnen houden.
Uiteraard begrijpen we dat een vertraagd pakket veel ergernis op kan leveren. Zowel bij jou als bij je klanten. We doen onze best om dit te voorkomen en wanneer het voorkomt dit zo goed mogelijk op te lossen. We willen echter wel voorkomen dat we onnodig veel tijd kwijt zijn met het beantwoorden van vragen hierover. Lees dus goed de FAQ, bekijk zelf je trackingcode en communiceer via het ticketsysteem.