Let op: je maakt gebruikt van een verouderde browser die ons dealerportal mogelijk niet optimaal ondersteunt. Stap over naar Chrome, Firefox of Safari voor het beste resultaat.

Help Center

 

Bestellen, verzenden en retourneren

De termijn waarop wij orders verwerken en versturen is gegarandeerd. Helaas is de levering via de pakketdienst dat niet. In de praktijk worden 97% van de pakketten op tijd afgeleverd maar dat houdt nog steeds in dan drie op de honderd pakketten niet ...
Zodra wij het label aanmaken, ontvang je per e-mail een trackingcode. Pas wanneer het pakket een ingangsscan heeft gehad op het depot wordt die code actief. Je ontvangt daarna nog verschillende mails om je op de hoogte te houden van het verloop. Heb...
In sommige gevallen is een order te groot om en één pakket te versturen. In dit geval verpakken wij in meerdere dozen en zijn er dus meerdere trackingcodes. Het kan in zo’n geval zijn dat een of meer van de verstuurde pakketten vertraag zijn terwijl ...
Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het zijn dat een bestelling incompleet bij je aankomt. Dat kan zijn doordat er onderweg een product verloren is geraakt of omdat wij bij het picken / verpakken van de order een fout hebben gemaakt. Wij noemen dit een...
Hoewel we altijd met de grootste zorg inpakken, kan het voorkomen dat een product onderweg schade oploopt. Bijvoorbeeld een spiegel die in het pakket breekt of een fles olie die barst. Dien in zo’n geval zo snel mogelijk een ticket in. Vermeld om welk...
Om duidelijk te maken hoe het je order vergaat, werken we met verschillende orderstatussen: Open: deze status krijg je order direct na het plaatsen. In het geval van een iDEAL-betaling blijft deze status tot je de betaling succesvol hebt afgerond. ...
Nee, we kunnen telefonisch helaas geen orders aannemen. We vinden het belangrijk om telefonisch bereikbaar te blijven voor inhoudelijke vragen. Het invoeren van orders per telefoon neemt daarvoor te veel tijd in beslag en is bovendien foutgevoelig. ...
De retourtermijn die we hanteren is 100 dagen. Binnen deze periode mag je een product gewoon retouren sturen mits het in goede staat is. Dat wil zeggen dat wij het nog als nieuw kunnen verkopen. Een geopende verpakking is geen probleem. Voor beschadigde...
Het kan enkele dagen duren voordat het pakket bij ons aankomt. Daarna gaan wij de zending controleren en verwerken. Dit duurt maximaal twee werkdagen voor reguliere retouren. Dan ontvang je een creditnota. Die storten we eens per week terug dus dat kan...
Nee, we ruilen producten niet om. Hier hebben we twee redenen voor: Het neemt meer tijd in beslag. We moeten namelijk wachten tot een product bij ons retour is gekomen, verwerkt is, het nieuwe product verstuurd is en bij jou aankomt. Het is minder...

Assortiment en levertijd

In de zoekresultaten en in de categorieën kun je zien of een product op voorraad is door er met de muis overheen te gaan. Zie je een bestelknop? Dan is het product op voorraad. Op de productpagina zelf zie je naast de bestelknop ook een melding rechtsboven...
Als een product onverhoopt niet op voorraad is, wordt op de productpagina een verwachte leverweek weergegeven. Deze informatie is altijd up-to-date en rechtstreeks gekoppeld aan ons inkoopsysteem. Hier kun je twee verschillende statussen zien: Dit...
Sommige artikelen kopen wij binnen Europa in. De levertijd is dan enkele dagen mits de leverancier het op voorraad heeft. Producten vanuit Azië kennen vaak een levertijd van enkele maanden. We hebben met veel verschillende factoren te maken: Vraag...
Als een product niet op voorraad is, bieden we de mogelijkheid om je aan te melden voor een voorraad update. Dan sturen we je een e-mail zodra het product weer beschikbaar is. Je kan het dan eventueel zelf aan een order toevoegen. Let op: een voorraad...
Op de 1.000 orderregels die we uitleveren komen minder dan twee voorraadfouten voor. Daarmee is de status die wordt weergegeven zeer betrouwbaar. Toch kan het altijd voorkomen dat er een voorraadfout ontstaat en dat we je order niet volledig uit kunnen...
Nee, producten in je winkelwagen zijn niet voor jou gereserveerd. Pas wanneer je de order succesvol hebt afgerond, worden de producten voor jou gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat je een artikel in je winkelwagen plaatst wat vervolgens...
Ja, dat kan. Maar vaak kunnen we daar iets aan doen of we kunnen het uitleggen.

Financieel en administratief

Als je een order plaatst maar de betaling niet afrondt, blijven deze artikelen voor je gereserveerd tot de order geannuleerd wordt. Dit kan in geval van storing direct of als de betaling open blijft staan pas na 15 minuten. Als je het laatste artikel...
De makkelijkste manier om een kopie-factuur op te vragen is via een ticket. Vermeld het bedrag, de datum, het ordernummer of factuurnummer zodat we weten welke factuur we toe moeten sturen. Deze ontvang je dan op korte termijn per e-mail.

Vragen over producten

Ja, dat is mogelijk. We hebben deze onderdelen echter niet op voorraad maar moeten deze speciaal bestellen bij Akrapovic in Slovenië. Houdt er rekening mee dat de levertijd daarom meestal 2-4 weken is, afhankelijk van de voorraad daar. Onderdelen bestellen...
De steekmaat (hart op hart gemeten) van de montagegaten is ± 26,6mm
Nee, dit zijn gewone knipperlichten. Het flow-effect noemen wij sequentieel (SQ) en kun je vinden door te zoeken naar "knipperlicht SQ".
Dit artikel is per stuk verpakt. Bij één keer dit artikelnummer bestellen ontvang je dus één klemmetje. Als een artikelnummer een omverpakking betreft (dus één keer artikelnummer bestellen zijn 10 of 12 stuks) dan staat dat in de titel van het product...